Slutet är nära

Japp, från och med nästa måndag kommer jag inte längre att jobba på posten. Det är ju lite delade känslor så klart

inför "slutet". Mest SKÖNA och befiande tankar, som kommer ge mig mer fritid med min fina familj. Tid att träna och

förhoppningsvis mer energi över till annat. Men samtidigt så är det ju pengar som man tackar nej till, pengar som

jag vant mig vid att få varje månad. MEN pengr är inte allt, och jag tror att detta kommer blir så bra så :)


För övrigt så har jag jobbat extra på vanliga jobbet stället då två av de andra varit hemma och sjuka. SÅ denna

veckan har börjat lite tungt med sommartid och jobb och jobb. Igår blev det ju 7-21 utan rast.... inte konstigt

ögonen trillade ihop så fort jag kom hem!



På torsdag kommer mamma, det ska bli nice. Samma kväll ska vi ha bokmöte här hemma, så nu ska jag ta och läsa

de sista sidorna medans Freddy hejar på SVenska fotbollslandslaget som försöker vinna över Moldavien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0