Nya tag

Idag är dagen som Jag och Freddy ska ta tag i våra slappa liv. Igår kände till och med jag att jag fick nog av snask.

Efter att ha bokstavligt talat hävt i mig en hel skål snask framför tv´n, fick jag gå o lägga mig! Jag har

genomfört ett träningspass sedan stadsloppet i juni förra året och jag känner att jag håller på att korkas igen inifrån.

Inte bra..

Så idag ska jag knalla bort till friskis o svettis och köpa mig ett träningskort. Och förhoppningsvis genomföra ett

träningspass :) Jag är grymt laddad och det ska fasiken bli gött att inte käka snask i soffan varje kväll! Så det så!

( påminn mig gärna om den känslan om ett par dagar när min sockerabstinens lär vara som värst! haha)

Kommentarer
Postat av: Danielkl.com

Lycka till på gymmet! ^^

2011-03-13 @ 09:41:59
URL: http://danielkl.com
Postat av: Fröken M

hejja hejja :)

Ja, nu går det undan ! Spännande, roligt och STRESSIGT på samma gång...

Jag slutade på casabanca för ett par månader sedan, det var på tok för dåligt betalt för att det skulle vara värt att offra varannan helg. Då tar jag hellre en extra föräldradag om det behövs och hänger med grabbarna istället ! kram

2011-03-13 @ 11:41:27
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Renée

Hoho va duktig du är!! Jag ska också ta tag i tränandet snart.. Typ när snön är borta:) Men bra gjort att du sprang stadsloppet förra året efter graviditet och allt:D

2011-03-17 @ 21:24:22
URL: http://mymainland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0