men skit också!

Jag är ju mer än lovligt klantig. Slingorna som jag gjorde härom dagen blev ju misslyckade.

Alltså gjorde jag ett nyttförsök idag. Man kan ju milt sagt säg at det gick åt helvete! Nu ser jag alltså ut som

likblek ( om man bortser från rodnaden av att ha hållt huvudet upp och ner under tiden som jag sköljde ur skiten)

palsternacka! Helt lingul i håret!


Ser ju ta mej tusan inte klok ut. Fan fan fan ( ursäkta ordvalet) men imorgon blir det till att rnga och försöka boka in

en akut tid på något ställe i stan och försöka "mildra" det hela en anig.....skit!

Där fick jag för att jag skulle spara pengar och göra det själv.... Verkar inte räknas att jag gjort det säkert 20 gånger

tidigare genom åren, och ALDRIG har det blivit dåligt förut! Grrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0