Hej träningsvärk!

Som ett brev på posten anlände träningsvärken någon gång på småtimmarna.  Vanknad och skulle lfta över Ebbe, vid kanske fyrasnåret. Jisses, jag höll ju på att tappa ungen! Han är ju dessutom ingen flugviktare längre utan en stadig bit på ca 11-12 kg.

Under dagen har det bara blivit värre ocg värre och helst av allt skulle jag ligga ihoprullad som en liten boll för att minimera smärtan av att röra sig i utsträckt läge. Men men det är ju bara GÖTT egentligen! Jag vill ha meeeer! ;)

och det lär jag väl få också om jag genomför träning nummer två som planerat imorgon kväll. Det återstår att se...

Kommentarer
Postat av: Jannie

Du är grym!O visst är det skönt med träningsvärken egentligen??Då vat man iaf att man anstängt sig!

2011-03-15 @ 07:09:52
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0