Ebbe har feber :(



Stackars lille hjrtat fick feber i torsdags. I går fick Ebbe och freddy stanna hemma och mysa hela dagen medan jag

fick jobba oh slita. Gånger två! Dessutom i snöslask på kvällen. Men nu är det inte många gånger kvar, så nu räknar

jag ner mot nollan.


I dag skulle vi gått på tjusigt 2-årskalas. Men det verkar ju inte bli något med det nu när Ebbis är sjuker... Han är

piggerlin just nu, men det är väl alvedonen kl 4 inatt som tala
r kan jag tro. Dock hoppas vi ju på ett tillfrisknande

under dagen.


Kanske blir det en tur till Forshaga och städa bilen. DET är välbehövligt!



Just det. Det har gått en vaecka av min godisavvänjning. Det går bra. Men ikväll ska jag få snask har jag bestämt.


Freddy säger att det är fusk... haha

Ebbe fick en grann frisyr efter att ha haft i olja i håret i torsdags. ( jag skulle pilla bort lite skorv nämligen)

Visst blev han cool?! ;)






Kommentarer
Postat av: britta bloggar

Stackarn, hoppas den lille coolingen kryar på sig!

2011-03-20 @ 17:16:15
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Jannie

Coolaste killen ever!!Snacka om att han kommer att bli värtsa hjärte-krossar´n...ha ha ha

Men stackars liten som fått feber.Hoppas han mår bättre idag!



Du gjorde helt rätt!Klart man FÖRTJÄNAR lite godis då o då.Borde man få oftare med utan att det händer något på magen...Men fan vad duktiga vi är som försöker o kämpar på.Heja oss!!

Hoppas du får en riktigt härlig start på veckan!

Massa sockerfria kramar

2011-03-21 @ 11:50:44
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: AC

Men sööööt Ebbe!

2011-03-29 @ 20:51:19
URL: http://ann-charlotteb.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0