Det blir inte alltid som man tänkt sig

Det ska gudarna veta. Jag var ju grymt laddad att träna ikväll. Det blev inte så. Freddy fick jobba sent och min

träning hanns inte med. Skrutt! Men jag kompenserade med en rask promenad nu ikväll när han kom hem och

nattade Ebbe. Men det är ju inte lätt att knalla på snabbt när det är isigt och halt ute i svarta natten. Men jag gjorde

så gott jag kunde och det känns bra med lite frisk luft i lungerna ändå.


EN sak som är bra är att jag köpte ett par jeans idag. Ett par likadana som jag köpte för et par veckor sedan :)

Har man hittat ett par som man känner är bara super, så tänkte jag att det var lika bra att köpa ett extra par.

Så har jag ju de när de första slits sönder. För det kommer de göra! Mycket nöjd :) Ska försöka få till en bild på

dem. Även det misslyckade håret... inte lika kul.

Ska samla krafter för att göra om processen någon dag framöver. oj oj oj

Kommentarer
Postat av: Jannie

Men duktiga du som gav dig ut på en snabb promenad trots underlaget!Är skiten kvar hos er alltså??

Förutom en 1½ timmes promenad igår var jag ute o sprang på kvällen.STOLT!!Men shit,idag är jag stel som fan...

Nya jeans igen???Weiii-ho!O satan vad sotis jag blir.Vill oxå kunna ha jeans igen.Du måste bara kägga upp en bild!Ha en skön morgon.KRAMAR

2011-03-16 @ 06:43:29
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0