dålig uppdatering!

ja herreud, det här med att hinna blogga när man jobbar heltid och har en vild 1-åring, samtidigt som man

försöker hinna träffa vänner och ha iordning på huset är INTE lätt! haha Dagens I-landsproblem, jag VET!


I detta nu är Ebbe hos sina fantastisa farföräldrar och jag och Freddy sitter i soffan och slappar oss igenom en

frukost i soffan i lugn och ro. Eller jag är ju klar alltså och sitter och suger på mitt (fortfarande varma) te!

Fantastiskt!


Meningen var att vi igår skulle fira vår 5-årsdag som inföll den 17é mars, med att gå ut och käka lite got bara vi.

Som en stor miss i planeringen bokade vi ju inte bord, utan tänkte att det nog fanns plats på mysiga Vedugnen

här borta på Norrstrand. Men icke! Det var smäckfullt! Snopna som två barn som inte fått lördagsgodis, gick vi

istället in på Wallinders och handlade oss en god middag, och gick hem och lekte restaurang här hemma istället.

Men man får lov att säga att servicen inte var den bästa... haha Men maten blev god och vin fanns det gott om.

( som vi inte drack upp som vanligt haha) Efter att ha sett en halv film så var vi nöjda och knoppade in vid strax

efter 23. Vilka partylejon vi är! haha



Sovmorgonen var underbar och nu är ju dessutom klockan en timme mer, så det är bara att tacka och ta emot för

att ha sovit en HEL natt utan avbrott av "nappning" och propellersnurrande Ebbe :)


Men nu längtar vi allt efter  honom, så det är bäst att vi ringer hem honom :)




Ebbe på upptäcksfärd förra helgen. Att lägga sig ner i vattenplen för att "smaka" vattnet var kanske inte den BÄSTA idén dock... Men Ebbe var nöjd ;)


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Lilla goingen !!

Ja, den där tidsomställningen är "sådär" !! Jag funderar på hur jag ens ska orka gå upp i tid för dagis och jobb framöver ;)

Vi är äntligen klara med allt fix här hemma och ni får gärna kika förbi nån dag ! kram

2011-03-30 @ 09:45:01
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0